Dzieci w Naturę

Robaczki,
W ubiegły weekend spędziliśmy na prawdę wyjątkowo czas. Chcielibyśmy Wam o nim jak zwykle opowiedzieć. To coś czego jeszcze nigdy nie próbowaliśmy - wyjazd zorganizowany - wakacje w naturę!
A konkretnie zorganizowany przez Dzieci w Naturę i EduTatry 👌
Wybraliśmy się do miejscowości Ochotnica Górna w Gorcach. Nasza bazą noclegową był - NAMIOT 🏕 na polu Agroturystyka u Krawca  Gdzie gospodarzami są przemili ludzie 🥰 Pani Kasia i Pan Michał 🥰
Pierwszego dnia naszego spotkania rozpaliliśmy ognisko 🔥 i miło spędziliśmy czas poznając się z 35 osobami (dorośli i dzieci) które również przyjechały w Naturę :-)
W drugi dzień podczas wspólnego spaceru dzieci uczyły się orientacji w terenie, używać kompas, czytać mapę. Dowiedzieliśmy się również sporo o Gorcach od Przewodniczki Tatrzańskiej Marysi zwanej przez dzieci Panią wodą 😍💧🌊💧
Natomiast od geologa Władka, organizatora wycieczki, Pana kamyka dowiedzieliśmy się w jaki sposób powstały góry, czym różnią się od siebie poszczególne skały oraz jakich rzeczy potrzebuje do swojej pracy geolog.
Dzień trzeci to wyprawa do doliny Potoku Jaszcze. Do naszej ekipy dołącza Pani kwiatek - Olga - która jest specjalistką od wszystkiego co wyrasta z ziemi i jest zielone 🍀🌷🍀
Górski szlak doprowadza nas do wraku samolotu Liberator ✈🛩
Po powrocie z wycieczki spędzamy wspólnie czas na świetlicy - czytamy bajki, gramy w kalambury. Jemy również pyszny domowy obiad który przygotowali dla nas gospodarze domu.
Wieczorem ruszamy budować tamę! Niecodzienna atrakcja dla dzieci oraz dla.... tatusiów! 🙈🙈🥰😂
Czeka na Nas również kino plenerowe 👌
Niedziela to wycieczka do Bacówki pod Przechybą, w której urzeduje Baca Jarek - prawdziwy specjalista i znawca tematu zarówno wypasu owiec jak i produkcji sera, o czym z wielkim entuzjazmem opowiadał przez ponad godzinę. Dzieci próbują bundzu, oscypka oraz żętycy.
Podczas całego wyjazdu nie zabrakło również codziennego czasu na dziecięcą beztroska zabawę na trampoline, szukanie skarbów, granie w piłkę, chowanego oraz zawierania cudownych przyjaźni.
Leon bawił się świetnie - był na prawdę szczęśliwy i wiecie co - MY też! 🥰 Poznaliśmy cudownych ludzi - których serdecznie pozdrawiam i tulę całym sercem - jesteście THE BEST - każdy z Was wniósł do tej wycieczki coś wyjątkowego :-) Czuliśmy się jak z ekipą ludzi których znamy od dawna a co więcej- bardzo lubimy. 👌♥️
Organizatorzy bardzo dbali o to aby każda minuta wyjazdu była spożytkowana w taki sposób aby nasi milusińscy się nie nudzili. Zadbali o pomoce naukowe, byli bardzo cierpliwi i uśmiechnięci.
Bylo super!
Dziękujemy za wspólny pobyt i miło spędzony czas! ♥️♥️♥️♥️

P.S. Całuski od Leonka dla -
Kalinki, Marcela, Tymona, Lei, Róży, Tytusa, Wojtusia, Filipa, Anielki, Julci, Maksa, Anielci, Sylwi, Jagody, Kacpra, Polci 😘😘

Do zobaczenia na FESTBUKU!!!!

Dajcie koniecznie znać jak Wam podoba się taka forma spędzania czasu oraz czy korzystacie z wycieczek zorganizowanych? :-)