Cześć!

Cześć!
Jestem Leon.
Urodziłem się w czerwcu 2017.
Uwielbiam podróżować razem z moimi rodzicami. I o tym właśnie ma być ten blog.
Aktualnie na swoim koncie mam już całkiem sporo wycieczek o czym chciałbym Wam opowiedzieć. A nóż skorzystacie. Jak to mówi moja mama, a raczej tata nie zawsze z wózkiem było łatwo :).
Byłem już nad morzem, w górach a i pobliskich wycieczek się nie boję.
Obecnie zdobywam Korone Gór Polski.
W niedługim czasie zdobyłem Skrzyczne, Babią Górę, Czupel, Lubomira, Mogielice oraz Łysicę.
Chyba będzie mi cieżko opisać wszystkie wycieczki na których już byłem bo mogłoby zabraknać mi czasu na zabawę. ;-) Jednak te które są w planach na pewno opiszę.
Zapraszam!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ogród Ślaski w Świerlańcu czyli miłość Leosia do Ryb

Bałtyk w Bytomiu czyli Grota Solno Jodowa

Radzionków Planty czyli Plac Zabaw na Rojcy